محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

  • ۰
  • ۰

براساس تجزیه و تحلیل وب سایت تخصصی "کربن کوتاه" که روز دوشنبه منتشر شد ، منابع تجدید پذیر برای اولین بار بیشتر برق انگلیس را نسبت به سوخت های فسیلی تولید کردند.


این وب سایت می گوید: "در سه ماهه سوم سال 2019 ، سیل های بادی انگلستان ، پنل های خورشیدی ، زیست توده و نیروگاه های آبی برق بیشتری نسبت به خروجی ترکیبی از نیروگاه های اخراج شده از زغال سنگ ، نفت و گاز تولید می کردند."

"در طی سه ماه ژوئیه ، اوت و سپتامبر ، تجدیدپذیرها در حدود 29.5 ترات ساعت (TWh) تخمین زده اند ، در مقایسه با فقط 29.1TWh از سوخت های فسیلی ."

این نخستین بار است که از اولین ایستگاه تولید برق عمومی کشور که در سال 1882 افتتاح شد ، تجدید پذیرها از هیدروکربنها پیشی می گیرند.

به گزارش کربن کوتاه ، منابع تجدید پذیر کمتر از 10 درصد از کل تولید برق کشور را در نوبت دهه به خود اختصاص داده اند.

مقدار تولید شده توسط تجدید پذیر از چهار برابر شده است ، اما گاز همچنان بزرگترین منبع تولید برق است و 38 درصد از کل را در طی سه ماه تشکیل می دهد و پس از آن انرژی هسته ای (21 درصد) و باد (20 درصد) است.

در گذشته ریه های صنعت انگلیس ، زغال سنگ اکنون کمتر از 1 درصد از نیازهای برق این کشور را تولید می کند و پیش بینی می شود تا سال 2025 کاملاً از بین برود.

انگلیس به دنبال بهره‌برداری از منابع باد دریایی است زیرا سعی دارد تا سال 2050 به هدف خود بی طرف کربن برسد.

دولت در ماه آگوست تمدید یک پروژه برای ساخت بزرگترین مزرعه بادی جهان در دریای شمال ، 90 کیلومتری (56 مایل) از ساحل یورکشایر (شمال انگلیس) را صادر کرد.

  • ۹۹/۰۳/۰۳
  • abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی