محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نرم افزار دمنده هوا و پمپ وکیوم خلاء

در فرآیند استفاده از پمپ دمنده و پمپ وکیوم آبی خلاء ، محیط گاز حاوی گرد و غبار و ذرات دیگر باید به همین ترتیب درمان شود ، در غیر این صورت ورود به تجهیزات ممکن است باعث تغییر عملکرد یا آسیب دیدگی تجهیزات شود. در این مقاله ، تولید کنندگان پمپ خلاء ، دانش کمی در مورد گرد و غبار را با شما به اشتراک می گذارند.

گرد و غبار به ذرات جامد معلق در هوا اشاره دارد. مطابق شیمی کلوئیدی ، گرد و غبار آئروسل است ، محیط پراکندگی آن هوا است و فاز پراکندگی آن ذرات جامد است. گرد و غبار و دود در زندگی روزمره متعلق به گرد و غبار است. به عنوان مثال ، آنها را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:

گرد و غبار معدنی: از جمله گرد و غبار معدنی ، گرد و غبار فلزی ، گرد و غبار معدنی مصنوعی (مانند گل ذوب ، سیمان ، الیاف شیشه). گرد و غبار ارگانیک: شامل گرد و غبار گیاهان (مانند چوب ، تنباکو ، آرد) ، گرد و غبار حیوانات (مانند پنهان کردن ، شاخ و برگ ، مو) ، گرد و غبار ارگانیک مصنوعی (مانند مواد منفجره ، رنگ ارگانیک ، پلاستیک ، فیبر شیمیایی). گرد و غبار مخلوط: مخلوطی از گرد و غبار فوق (مانند سنگ زنی فلز ، مخلوط گرد و غبار فلزی و ساینده و غیره).

با توجه به اندازه گرد و غبار: گرد و غبار درشت ، اندازه ذرات بیشتر از 40 میکرومتر ، راحت در هوا قابل حل است. گرد و غبار ریز ، اندازه ذرات 10-40 میکرومتر ، در نور روشن با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. میکرو گرد و غبار ، اندازه ذرات 0.25-10 میکرون متر ، میکروسکوپ نوری معمولی مشاهده می شود. فوق العاده ریز گرد و غبار: اندازه ذرات کمتر از 0.25 میکرون متر ، میکروسکوپ الکترونیکی یا میکروسکوپ فوق العاده بار مشاهده می شود.

به گفته منبع گرد و غبار ، ماده جامد تشکیل شده توسط ضربه مکانیکی ، سنگ زنی و نورد گرد و غبار نام دارد که متعلق به آئروسل پراکنده جامد است و اندازه ذرات آن 0.25-20 میکرومتر است که بیشتر آنها 5/5 میکرومتر است. ذرات محلول تشکیل شده توسط تبخیر ، چگالش یا ضربه ، مه (مه) نامیده می شوند که متعلق به آئروسل پراکندگی است ، با اندازه ذرات 0.05-50 میکرون متر. ذرات اکسیده شده تولید شده در فرآیند ذوب فلز یا فرآورده های چگالشی تصعید ، دود تولید شده در فرآیند احتراق ، متعلق به آئروسل چگالش حالت جامد است ، اندازه ذرات کمتر از 1 میکرومتر است که بیشتر آنها بین 0.01-1 میکرومتر است.

در استفاده از دمنده ها ، پمپ های خلاء و سایر تجهیزات ، گرد و غبار در حالت جمع آوری یا پراکندگی پودر (ذرات جامد کوچک) یا ذرات جامد (مواد کوچکی که یک به یک قابل شمارش هستند) ظاهر می شود ، که ما آنها را پودر می نامیم ، در حالی که لبخند ذرات جامد یا مایع در حالت تعلیق در گاز وجود دارند ، که ما آن را بدن دود می نامیم.

در تولید ، گرد و غبار به راحتی باعث آلودگی می شود ، بیماری و غلظت زیاد ممکن است منجر به انفجار شود. در صورت استفاده از دمنده مخصوص و پمپ خلاء ، اگر گرد و غبار به درستی انجام نشود ، به راحتی تجهیزات آسیب دیده و روغن روان کننده را آلوده می کنید. به عنوان مثال ، برای محصولات دمنده جابجایی مثبت و پمپ خلاء ، گرد و غبار ممکن است باعث انسداد در حفره پمپ شود و در نتیجه خراش یا حتی توقیف حفره و روتور پمپ خلا ایجاد شود. پس از ورود به پمپ آب بندی روغن و سایر تجهیزات ، روغن پمپ را آلوده می کند. هنگام ورود به پروانه چرخشی با سرعت بالا مانند پمپ مولکولی ، ممکن است باعث آسیب به تیغه ها و غیره شود.

نرم افزار دمنده هوا و پمپ خلاء

نویسنده: http://bluevacuumpump.ir/

  • abcdonenumber1 abcdonenumbe
  • ۰
  • ۰

آیا سرانجام الکسا آمازون ، اپل سیری و دستیار گوگل همراه خواهند بود؟


دستیاران اصلی دیجیتال می توانند طبق طرحی که روز چهارشنبه توسط آمازون ، اپل و گوگل و سایر شرکای صنعت اعلام شده است ، بر اساس یک استاندارد فناوری رایج کار کنند که هدف از آن این است که دستگاههای خانگی باهوش تر بتوانند با یکدیگر صحبت کنند.

هدف از این طرح این است که سازندگان اجازه دهند بدون پرداخت حق الزحمه نرم افزار اتصال ، محصولات جدیدی بسازند و به مصرف کنندگان این امکان را دهند که پس از آن دستیار صوتی دلخواه خود را بر روی دستگاه ها انتخاب کنند.

براساس بیانیه کارگروه جدید ، این پروژه "با هدف بهبود تجربه مصرف کننده در تلاش برای استفاده از محصولات خانگی هوشمند که سازگار با یکدیگر نیستند" است.

"ما معتقدیم که پروتکل این پتانسیل را دارد که به طور گسترده در سیستمهای خانگی و دستیارانی مانند دستیار گوگل ، آمازون الکسا ، سیری اپل ، دستیار گوگل و دیگران پذیرفته شود."

این پروژه جدید همچنین شامل اتحاد Zigbee ، تلاش جداگانه ای برای ایجاد یک استاندارد بی سیم مشترک برای دستگاه های متصل است که شامل تولید کننده هایی مانند سامسونگ ، خرده فروشان مانند Ikea و سایر شرکت های فنی از جمله Texas Instrument ها و نیمه هادی های NXP می شود.

در این بیانیه آمده است: "کارگروه صنعت برای توسعه و اجرای یک پروتکل اتصال جدید و یکپارچه ، یک رویکرد منبع باز را اتخاذ خواهد کرد.

"این پروژه در نظر دارد از مشارکت فن آوری خانه های هوشمند آزمایش شده در بازار از آمازون ، اپل ، Google ، Zigbee Alliance و سایر موارد استفاده کند."

پیش بینی می شود بازار جهانی دستگاه های خانگی هوشمند امسال به نزدیک به 815 میلیون دستگاه برسد که براساس اعلام شرکت تحقیقاتی IDC ، 23 درصد از سال 2018 رشد داشته و تا سال 2023 1.39 میلیارد دستگاه است.

با یک استاندارد مشترک ، دستگاه های متصل ممکن است با استفاده از دستیار صوتی مختلفی از جمله دستیار Google ، Apple Siri یا Amazon Alexa کار کنند
کمک به توسعه دهندگان

ابتکار عمل تحت عنوان "Project Connected Home over IP" می تواند محصولات خانگی باهوش تر را ترویج کند و توسعه دهندگان محصولات اعم از یخچال های هوشمند گرفته تا لامپ های فعال شده با صدا را که اکنون مجبور به انتخاب میان استانداردهای مختلف هستند ، آسان تر می کند.

مهندسان نیک ساته و گرانت اریکسون از Google Nest ، بخش منزل متصل به غول فناوری در بیانیه ای گفتند: "توسعه دهندگان و مصرف کنندگان از این استاندارد جدید اتصال به خانه هوشمند بهره خواهند برد."

"برای توسعه دهندگان ، توسعه محصول را ساده تر می کند و با ارائه یک استاندارد برای ساختن محصولات خود ، هزینه ها را کاهش می دهد. شما در این صورت قدرت انتخاب خود را برای انتخاب خانه هایی که می خواهید کنترل کنید ، مستقل از فن آوری خانه هوشمند شما انتخاب می کنید."


 
آنها افزودند: دستگاه های خانگی جدید هوشمند با استفاده از این استاندارد با سیستم عامل های مختلفی از گوگل ، آمازون ، اپل و سایرین سازگار خواهند بود.

این حرکت چند هفته پیش از افتتاح نمایشگاه الکترونیک Consumer Electronics در لاس وگاس برگزار می شود ، جایی که شرکت های فنی در معرض نمایش هزاران دستگاه خانه هوشمند از اعم از لامپ های وصل شده گرفته تا توالت ها خواهند بود.

تحلیلگران می گویند که بازار این وسایل "اینترنت اشیا" تا حدی توسط مجموعه گیج کننده استانداردهای مختلف تولید کنندگان مختلف بازگردانده شده است.

Avi Greengart از مشاور Techsponential گفت: تلاش مشترک یک گام مثبت است ، اما هنوز مشخص نیست که آیا این می تواند در بین بسیاری از سازندگان دستگاه های متصل ایجاد کند یا خیر.

گرینگارت گفت: "من امیدوار هستم زیرا این ایده خوبی است اما من شکاک هستم زیرا ایده های خوب همیشه در بازار تأثیر نمی گذارد."

Greengart اضافه کرد: بازار کنونی "واقعاً پراکنده است ، بنابراین گرفتن برخی از بزرگترین اسامی در IoT مصرف کننده و اتوماسیون خانگی گامی در جهت درست است اما اجرای آن مهم است."

این تحلیلگران می گویند گنجاندن اپل حاکی از آن است که استانداردهای جدید می تواند شامل بهبود استانداردهای حفظ حریم خصوصی برای دستگاه های مختلف باشد که ممکن است برای برنامه های حساس مانند امنیت خانه یا نظارت بر کودک استفاده شود.

وی گفت: "اگر اپل پشتیبان این امر باشد ، این احتمال وجود دارد که بتواند به روشی ایمن اجرا شود." "امنیت و حفظ حریم خصوصی برای این شرکتها مهم است."

  • abcdonenumber1 abcdonenumbe
  • ۰
  • ۰

به گفته محققان دانشگاه کمبریج ، گسترش گفتار نفرت از طریق رسانه های اجتماعی می تواند با همان رویکرد "قرنطینه" که برای مبارزه با نرم افزارهای مخرب مستقر شده است ، مقابله کند.


تعاریف سخن از نفرت بسته به ملت ، قانون و بستر متغیر است و فقط مسدود کردن کلمات کلیدی بی اثر است: برای توصیف های گرافیکی خشونت نیازی به شعارهای قومی آشکار برای ایجاد تهدیدات مرگ نژادپرستانه نیست.

به همین ترتیب ، تشخیص متنفر از نفرت دشوار است. این افراد باید پس از تحمیل "آسیب روانی" مورد نظر ، توسط ارتش های تعدیل کننده گزارش شوند که باید در مورد هر پرونده قضاوت کنند.

این خط مقدم جدید بحث باستانی است: آزادی بیان در مقابل زبان مسموم.

اکنون ، یک مهندس و یک زبان شناس پیشنهادی را در ژورنال اخلاق و فناوری اطلاعات منتشر کرده اند که از تکنیک های امنیت سایبر استفاده می کند تا بدون اینکه به سانسور متوسل شود ، به افراد هدفمند کنترل می کند.

کارشناسان آموزش زبان و کمبریج کمبریج برای ایجاد الگوریتم هایی که می توانند برای احتمال ارسال پیام آنلاین ، حاوی اشکال سخن از نفرت ، از پایگاههای داده تهدیدها و توهینهای خشن استفاده کنند ، استفاده می کنند.

با اصلاح این الگوریتم ها ، می توان گفتار متنفرانه از نفرت را شناسایی و "قرنطینه" کرد. کاربران با یک "نفرت O'Meter" - نمره شدت سخن گفتن نفرت - نام فرستنده و یک گزینه برای مشاهده محتوا یا حذف غیب ، یک اخطار هشدار دریافت می کنند.

این رویکرد شبیه فیلترهای اسپم و بدافزار است و محققان پروژه "دادن صدا به دموکراسی های دیجیتال" معتقدند که می تواند میزان گفتار نفرت را که افراد مجبور به تجربه کردن هستند بطور چشمگیری کاهش دهد. آنها قصد دارند یک نمونه اولیه را در اوایل سال 2020 آماده کنند.

دکتر استفانی اولمان گفت: گفتار متنفر نوعی آسیب آنلاین عمدی مانند بدافزار است و بنابراین می توان با استفاده از قرنطینه کار کرد. "در واقع ، بسیاری از گفتار نفرت در واقع توسط نرم افزارهایی مانند رباتهای توییتر تولید می شود."

دکتر مارکوس توماالین ، نویسنده و مهندس گفت: "شرکت هایی مانند فیس بوک ، توییتر و گوگل به طور کلی واکنش نشان می دهند و متنفر هستند." "این ممکن است برای کسانی که اغلب با آن روبرو نیستند ، خوب باشد. برای دیگران این خیلی کم است ، خیلی دیر است."

وی گفت: "بسیاری از زنان و افراد گروه های اقلیت در اذهان عمومی ، به دلیل جرات جسارت حضور آنلاین ، از متن نفرت ناشناس دریافت می کنند. ما می بینیم که این افراد مانع از ورود یا ادامه زندگی در زندگی عمومی می شوند. گفت


 
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا ، هیلاری کلینتون اخیراً به مخاطبان انگلستان گفت که سخنرانی نفرت انگیز "تهدیدی برای دموکراسی ها" محسوب می شود ، در پی بسیاری از نمایندگان زن با استناد به سوء استفاده آنلاین به عنوان بخشی از دلیل عدم حضور آنها در انتخابات.

در حالی که در یک آدرس دانشگاه جورج تاون ، مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ از "اختلاف نظرهای گسترده در مورد آنچه که نفرت است" سخن گفت و اظهار داشت: "ما باید در کنار بیان بیشتر خطا کنیم".

محققان می گویند که پیشنهاد آنها یک گلوله جادویی نیست ، بلکه بین "رویکردهای آزادی خواهانه و استبدادی افراطی" یا کاملاً مجاز یا ممنوع بودن زبان خاصی از طریق اینترنت قرار دارد.

مهمتر اینکه ، کاربر به داور تبدیل می شود. Tomalin گفت: "بسیاری از افراد ایده شرکت انتخاب نشده یا دولت خرد را نمی دانند که تصمیم می گیرد چه چیزی می توانیم و نمی توانیم به یکدیگر بگوییم."

"سیستم ما هنگامی که باید مراقب باشید پرچم گذاری می کند ، اما همیشه تماس شما است. این افراد جلوی ارسال پست یا مشاهده آنچه دوست دارند را نمی گیرد.

در مقاله ، محققان به الگوریتم های تشخیص دستیابی به دقت 60٪ اشاره می کنند - نه خیلی بهتر از فرصت. آزمایشگاه یادگیری ماشین توامالین اکنون این میزان را تا 80٪ آورده است و او پیش بینی می کند که ادامه مدل سازی ریاضی بهبود یابد.

در همین حال ، اولمان "داده های آموزشی" بیشتری را جمع می کند: تأیید شده متن سخن از نفرت که الگوریتم ها می توانند از آن یاد بگیرند. این کمک می کند تا "نمرات اعتماد به نفس" تعیین کننده قرنطینه و خواندن متن بعدی Hate O'Meter باشد ، که بسته به ترجیح کاربر می تواند مانند یک شماره گیری حساسیت تنظیم شود.

یک مثال اساسی ممکن است یک کلمه مانند "عوضی" را شامل شود: یک دفع سوء رفتار ، اما همچنین یک اصطلاح قانونی در زمینه هایی مانند پرورش سگ است. این تحلیل الگوریتمی از جایی است که چنین کلمه ای به صورت نحوی - انواع کلمات پیرامون و روابط معنایی بین آنها - نشانه متن سخن از نفرت را نشان می دهد.

اولیمان گفت: "شناسایی کلمات کلیدی فردی کافی نیست ، ما به کل ساختارهای جمله و بسیار فراتر از آن می پردازیم.

Tomalin اضافه کرد: "از طریق قرنطینه های اتوماتیک ، که در مورد محتوای متنفرانه هدایت می کنند ، می توانیم افرادی را که در انتهای سخنرانی نفرت دارند ، به گفتگوهای اینترنتی مسموم شوند."

با این حال ، محققان ، که در مرکز تحقیقات هنر ، علوم انسانی و علوم اجتماعی کمبریج (CRASSH) کار می کنند ، می گویند که - مانند ویروس های رایانه ای - همواره میان اسم و نفرت و سیستم هایی برای محدود کردن آن ، مسابقه تسلیحاتی وجود خواهد داشت.

این پروژه همچنین به بررسی "گفتار ضد" پرداخته است: روش هایی که مردم به گفتار متنفر پاسخ می دهند . محققان قصد دارند درباره بحث درباره دستیاران مجازی مانند "سیری" در برابر تهدیدها و ارعابها پاسخ دهند.

  • abcdonenumber1 abcdonenumbe
  • ۰
  • ۰

دولت انگلستان در حال آماده سازی برنامه ردیابی مخاطب در میان ساکنان جزیره وایت پیش از طرحی برای پخش آن در سراسر انگلیس است. این برنامه به منظور هشدار به کاربران در صورت تماس با شخصی که علائم COVID-19 را گزارش کرده و آنها را به انزوا درآورده ، طراحی شده است. اما موفقیت به تعداد افرادی که مایل به استفاده از آن هستند بستگی دارد.


ما یک بررسی غیر نماینده از 730 نفر را در 11 مه - شش روزه در جلسه محاکمه انجام دادیم - که یافته هایی را ارائه داده است که می تواند به کارآیی آنچه مردم را ترغیب به استفاده از این برنامه می کند کمک کند.

به طور کلی ، نگرانی های مختلفی درباره نحوه عملکرد آن پیدا کردیم . در میان نگرانی مبنی بر اینکه این برنامه اطلاعات را در یک پایگاه داده مرکزی جمع می کند ، پاسخ دهندگان کمتر نگران این موضوع بودند و درباره اینکه چه کسی می تواند به داده ها و نحوه ذخیره آن دسترسی داشته باشد ، بیشتر نگرانی داشتند.

به طور متناقض ، تعهد شدیدی نیز برای بارگیری برنامه وجود داشت. کمتر از 75٪ افراد گفتند که احتمالاً این برنامه را بارگیری می کنند (28٪ احتمالاً متوسط ​​، 20٪ بسیار محتمل و 25٪ بسیار محتمل). فقط 13٪ گفتند که اصلاً احتمالاً وجود ندارند.

اگر نگرانی های گسترده ای در مورد نحوه عملکرد آن وجود دارد ، چرا ممکن است چنین پشتیبانی شدیدی از استفاده از برنامه ردیابی مخاطب در انگلیس وجود داشته باشد؟

حریم خصوصی داده ها یک نگرانی مهم است ، به طوری که 86٪ از پاسخ دهندگان گفتند که بسیار ناشناخته بودن اطلاعات برای آنها بسیار مهم است. و 73٪ گفتند که این اطلاعات بسیار مهم یا بسیار مهم است که داده های آنها فقط برای مدت زمان محدود ذخیره می شوند. در حدود 58٪ نگران محافظت از حریم خصوصی و 60٪ از مردم بودند که از داده های آنها برای اهداف دیگری به جز ردیابی COVID-19 استفاده می شود.

در ابهاماتی که با استفاده از مسائل حفظ حریم خصوصی داده شده است ، به هیچ یک از این موارد کمک نکرده است. هنگامی که دولت یک سند اساسی را در خلبان Isle of Wight منتشر کرد ، بخش هایی از امنیت داده ها را کاهش داد و فقط اطلاعات مبهمی در مورد ناشناس بودن کاربر ارائه داد.

ردیابی ، ردیابی و اعتماد

شواهد قبلی وجود دارد که می تواند در اینجا کمک کند. ما می دانیم که پشتیبانی عمومی از قدرتهای پولیس تقویت شده برای مقابله با ویروس (مانند هواپیماهای بدون سرنشین ، تشخیص چهره و ردیابی تلفن همراه GPS برای اجرای مسافت اجتماعی) ریشه در اعتماد عمومی و مشروعیت پلیس دارد . وقتی مردم به مقامات اعتماد دارند ، نگرانی های آنها درباره حریم خصوصی کاهش می یابد. آنها می توانند اطمینان داشته باشند که از فن آوری های جدید ، قوانین و اختیارات به روشی صحیح استفاده می شود و مورد سوء استفاده قرار نمی گیرد.


 
در بررسی ما ، دریافتیم که کمتر از یک سوم شرکت کنندگان (32٪) اعتماد به نفس زیادی نسبت به دولت دارند تا بتوانند بحران COVID-19 را برطرف کنند. فقط 31٪ اعتماد به نفس زیادی به نخست وزیر داشتند.

این ممکن است تا حدودی با سردرگمی گسترده ناشی از سخنان نخست وزیر در 10 مه در مورد تغییر در مشاوره قفل شدن توضیح داده شود. ما یک روز بعد نظرسنجی خود را انجام دادیم و فقط 28٪ از پاسخ دهندگان گفتند که به دولت اعتماد دارند تا تصویری شفاف در مورد آنچه همه باید انجام دهند و انجام نمی دهند ، به آنها ارائه دهند.

از طرف دیگر ، 85٪ از پاسخ دهندگان اعتماد به نفس زیادی نسبت به NHS گزارش داده اند ، بنابراین تصمیم دولت مبنی بر نامگذاری این اپلیکیشن به عنوان "برنامه NHSX" ممکن است پشتیبانی از آن را تقویت کند - حتی اگر NHSX یک دولت است. واحد. و ، در واقع ، 87٪ گفتند که داده های برنامه فقط توسط NHS در دسترس است برای آنها بسیار یا بسیار مهم است.

اعتقاد به اینکه فقط NHS است که می تواند به داده های برنامه دسترسی پیدا کند ، ممکن است نگرانی های عمومی را در مورد متمرکز بودن آن به جای غیر متمرکز بودن نیز نادیده بگیرد ، زیرا مردم با داده های خود به NHS اما نه سیاستمداران اعتماد دارند.

ما یک سطح کمی بالاتر از پشتیبانی از مدل متمرکز پیدا کردیم. در حدود 58٪ از شرکت کنندگان گزارش دادند که اگر داده های ناشناس در یک سرور دولتی از راه دور بارگذاری شود ، احتمالاً احتمالاً احتمالاً برنامه را بارگیری می کنند ، در مقابل 48٪ افرادی که احتمالاً یا احتمالاً احتمالاً اگر اطلاعات در تلفن کاربر باقی بماند ، این برنامه را بارگیری می کنند. بدون نظارت مرکزی در گسترش ویروس.

در نظرسنجی ما ، به برخی از افراد سیستمی ارائه شده است که در آن داده های برنامه مستقیماً در یک پایگاه داده NHS تغذیه می شوند. دیگران با سیستمی ارائه شده بودند که در آن "هیچ پایگاه داده متمرکز از کاربران ، حرکات و مخاطبین آنها لازم نیست و از اطلاعات شخصی استفاده نمی شود". سیستم پایگاه داده NHS متمرکز پشتیبانی بیشتری نسبت به سیستم ناشناس غیر متمرکز دریافت کرده است.

http://nybookmark.com/story6682602/پمپ-وکیوم
 

  • abcdonenumber1 abcdonenumbe
  • ۰
  • ۰

براساس مقاله منتشر شده در Nature Machine ، ابزارهای یادگیری ماشینی سه نشانگر نشانگر را انتخاب کرده اند - دهیدروژناز لاکتیک ، لنفوسیت و حساسیت بالا به پروتئین C- که می تواند مرگ و میر بیماران COVID-19 را از نمونه خون از 485 فرد آلوده در ووهان چین پیش بینی کند. اطلاعات . این ابزارها بیش از ده روز قبل از نتایج خود با دقت بیش از 90٪ میزان مرگ و میر بیماران را پیش بینی می کردند.


ارزیابی سریع ، دقیق و زودرس بالینی از شدت COVID-19 بیماران بسیار ضروری است. با این حال ، هیچ نشانگر نشانگر پیش بینی در حال حاضر برای تمایز بیمارانی که نیاز به مراقبت فوری پزشکی و برآورد میزان مرگ و میر ناشی از آن دارند ، در دسترس نیست.

یو یوان ، همکاران لی یان نمونه خون از 485 بیمار از ووهان ، چین را تجزیه و تحلیل کردند تا نشانگرهای قوی و معنادار خطر مرگ و میر را شناسایی کنند. نمونه های جمع آوری شده بین 10 ژانویه و 18 فوریه سال 2020 از بیماران در بیمارستان Tongji برای توسعه مدل استفاده شد. از 375 مورد در تجزیه و تحلیل ، 201 بهبود یافته از COVID-19 و از بیمارستان مرخص شدند ، در حالی که 174 بیمار دیگر درگذشت.

نویسندگان یک روش مدل سازی ریاضی را بر اساس الگوریتم های یادگیری ماشین طراحی شده برای شناسایی نشانگرهای زیستی پیش بینی ترین مرگ و میر بیمار طراحی کردند. این مشکل به عنوان یک کار طبقه بندی تنظیم شده است ، جایی که ورودی ها شامل اطلاعات اولیه ، علائم ، نمونه خون و نتایج آزمایش های آزمایشگاهی از جمله عملکرد کبد ، عملکرد کلیه است.عملکرد انعقاد ، الکترولیتها و عوامل التهابی که از بیماران عمومی ، شدید و بحرانی گرفته شده است. این مدل دهیدروژناز لاکتیک (LDH) ، سطح پروتئین واکنش لنفوسیتها و حساسیت بالا به عنوان مهمترین نشانگرهای زیستی مهم بیماران را در معرض خطر قریب الوقوع انتخاب کرد. این یافته با دانش پزشکی فعلی مطابقت دارد که مقادیر بالای LDH به تنهایی با شکستگی بافت در بیماریهای مختلف از جمله اختلالات ریوی مانند ذات الریه همراه است. اکثر بیماران در طول مدت اقامت در بیمارستان ، نمونه های خون متعددی گرفته بودند. با این حال ، این مدل فقط از داده های نمونه نهایی بیماران استفاده می کرد. با این وجود ، این مدل می تواند برای تمام نمونه های خون دیگر اعمال شود و پتانسیل پیش بینی نشانگرهای زیستی را می توان تخمین زد.

نویسندگان نتیجه می گیرند که مدل آنها آزمایش بالینی ساده ، قابل تفسیر و شهودی را برای تعیین دقیق و سریع خطر مرگ فراهم می کند. آنها همچنین پیشنهاد می کنند که لنفوسیت ها ، نوعی گلبول سفید ، ممکن است به عنوان یک هدف درمانی بالقوه ، که توسط مطالعات بالینی پشتیبانی می شود ، خدمت کند. آنها خاطرنشان می کنند که هرچه داده های بیشتری در دسترس قرار گیرند ، برای دقت بیشتر این روش باید تکرار شود.

  • abcdonenumber1 abcdonenumbe
  • ۰
  • ۰

دویدن در مقابل دوچرخه سواری

اولین ماشین در حال اجرا دوچرخه بدون پدال بود. این کار با پشتیبانی از وزن بدن روی صندلی و استفاده از چرخ ها باعث کاهش هزینه انرژی در حال اجرا می شود تا از اتلاف اجتناب ناپذیر انرژی هنگام قدم زدن جلوگیری شود.


 
اما دوچرخه های اولیه اجازه نمی دادند که دوچرخه سواران سریعتر از دوندگان حرکت کنند زیرا سوار خود را با فشار دادن به زمین با پاهای خود حرکت می کند - درست مثل دویدن. چیزی که بازی را برای دوچرخه سواری تغییر داد اختراع مکانیسم پدال زدن بود که به پاها اجازه می داد سوار را به طور مداوم سوار کنند و نه تنها هنگامی که پا از زمین برخورد کند.

مزیت سرعت دوچرخه نسبت به دویدن به دلیل عدم تلاش دوام آورده است. مردم تصور می کنند پاهای بهاری و نسل های بعدی چشمه های جاری را تصفیه می کنند ، اما این چشمه ها مانند دوچرخه با پدال نیستند زیرا اجازه نمی دهند پاها هنگام خارج شدن از زمین انرژی را تأمین کنند.

در سال 1890 ، نیکلاس یانگ یک پا بهاری را اختراع کرد که وزن بدن فرد را پشتیبانی می کرد. اعتبار: USPTO
بوت روبو

برای استفاده از مزیت دوچرخه سواری در دویدن ، ما به مفهومی برای نوع جدید روبوت بوت پرداختیم که عملکرد پدال های دوچرخه را تقلید می کند. دونده ها با استفاده از روبو بوت ، فشرده سازی چشمه ای را با هر پا در حالی که در هوا است ، انرژی می دهند. با هر قدم ، فنر با فشار آوردن سریعتر و قوی تر از پاها ، می تواند انرژی ذخیره شده خود را آزاد کند.

فهمیدیم که یک بوت ایده آل ربات سریعترین دونده روی زمین را قادر می سازد از پاهای خود 96٪ از زمان پله استفاده کند تا سریعتر از 20 متر در ثانیه حرکت کند ، قابل مقایسه با حداکثر سرعت دوچرخه سواری. استفاده از روبوپوش عملی که فقط در حدود 60٪ از زمان مرحله استفاده می شود ، هنوز هم می تواند یک دونده را به حداکثر سرعت 18 متر در ثانیه برساند. این سرعت 50٪ سریعتر از سرعت رکورد جهانی 12 متر در ثانیه در سرعت حداکثر سرعت 100 متر است.

مؤلفه پیشرفته Robo-boot یک چشمه سفت متغیر است که می تواند بدون تغییر در انرژی ذخیره شده خود ، سفتی آن را افزایش دهد. سختی فنر تعیین می کند که چقدر می تواند به زور وارد زمین شود تا بتواند بدن دونده را تسریع کند - هر چه چشمه سفت تر شود ، با توجه به همان فشار فشرده تر ، نیرویی بیشتر می شود.

http://bookmarkshq.com/story7404769/پمپ-وکیوم

  • abcdonenumber1 abcdonenumbe
  • ۰
  • ۰

مهم نیست که چقدر خوب طراحی شده باشد ، هیچ کفش در حال اجرا وجود ندارد که به دوندگان اجازه دهد تا از دوچرخه سواری خودداری کنند. دوچرخه یک اختراع کلیدی بود که باعث افزایش سرعت نیروی انسانی می شد. اما اگر نوع جدیدی از کفش بتواند با تقلید از مکانیک دوچرخه سواری سریعتر کار کند ، چه می شود؟


این سؤالی است که دانش آموزان من در مرکز مهندسی توانبخشی و فناوری کمکی وندربیلت دارند و من در هنگام ساختن یک تئوری جدید از اسکلت های رباتیک بهار رانده به تحقیق پرداختم . ما ایده ای برای نوع جدیدی از اسکلت استخوانی اندام تحتانی ارائه کردیم که می تواند به سریع ترین انسان جهان امکان برسد به سرعت 18 متر در ثانیه یا حدود 40 مایل در ساعت برسد.

لبه برش کفشهای امروزی Nike's Vaporfly است که به دوندگان امکان می دهد 4٪ انرژی کمتری نسبت به کفشهای استاندارد در حال اجرا استفاده کنند. الیود کیپگوگ ، مدال آور سه بار المپیک ، اخیراً آنها را برای اجرای یک ماراتن در کمتر از دو ساعت پوشید . گرچه Vaporfly با افزایش راندمان کفشهای استاندارد ، دنیای دویدن حرفه ای را بهبود می بخشد ، اما مزایای دوچرخه سواری را فراهم نمی کند و یا در غیر این صورت اساساً فیزیک دویدن را تغییر می دهد.

در اسکلتهای رباتیک که قدرت انسان را تقویت می کند ، تحقیقات و توسعه های زیادی صورت گرفته است . اینها از محرک و انرژی خارجی استفاده می کنند: موتورها و باتری ها. اما آنها به انسانها کمک کرده اند که سریعتر عمل کنند. همچنین از چشمه ها برای ایجاد پروتزهای پیشرفته برای اجرای پارالمپیک استفاده شده است ، اما نشان داده نشده است که نسبت به پاها مزیت ناعادلانه ای را ارائه می دهد . این دوچرخه با سرعت بسیار زیاد بشر ، بیش از یک قرن است که قهرمان سلطنت شده است.

  • abcdonenumber1 abcdonenumbe
  • ۰
  • ۰

روبات ها خرید را از طریق استارتاپ ایالات متحده انجام می دهند و این در حالی است که بانکی در انبارهای کاملاً خودکار برای مواد غذایی و سایر کالاها انجام می شود ، در زمانی که همه گیری باعث ایجاد ایمنی در محل کار شده است.


سرویس جدید تحویل خانه با هدف ایجاد یک مدل خرده فروشی "بی دردسر" و روباتیک با هدف بلند پروازانه از برش سوپر مارکت ها به عنوان واسطه های "غیر ضروری" ساخته شده است.

توسعه دهندگان چندین سال است که روی این پروژه کار می کنند ، اما این برنامه را فقط در این هفته اعلام کردند.

با هدف راه اندازی سال 2021 ، آن را لوئی مرزها ، مشهور به زنجیره کتاب های Border Books که در سال 2011 بسته شد و اولین راه اندازی فروشگاه مواد غذایی سابق Webvan ، هدایت می شود.

مرزها به AFP گفتند که این شرکت قصد دارد در مناطق بزرگ کلانشهر در سراسر جهان ، با شروع مواد غذایی و در نهایت فروش "ده ها میلیون نفر" از محصولات ، در نسخه دیجیتالی از سوپر مارکت های بزرگ اروپایی ، که از سان فرانسیسکو شروع می شود ، آغاز کند.

مرزها گفتند که شروع به کار تازه با انبارهای خودکار و هوش مصنوعی ، این مزیت را به شرکت می دهد تا بازیکنان مستقر مانند آمازون و والمارت که به تدریج روباتیک معرفی می کنند.

راه اندازی کالیفرنیا با هدف پر کردن شکاف هایی که در آن مرزها یک سیستم خرده فروشی "شکسته" با اجزای بیش از حد و خطرات محل کار است ، که با شیوع تاج ویروس برجسته شده است.

مرزها گفتند: "COVID-19 به مصرف کنندگان نشان داد که سوپر مارکت ها واسطه های غیر ضروری ، بین خانواده های آنها و کالاهای تازه مورد نیاز آنها هستند."

مرزها به جای اینکه سیستم های موجود را با اتوماسیون وصله کنند ، انبارهای روباتیک را با حدود یک سوم کارکنان همسالان خود در نظر می گیرند.

HDS 30 میلیون دلار جمع آوری کرده و با غول خودرو ژاپنی Toyota و شرکت فناوری Ingram Micro که به دنبال سیستم های رباتیک مشابه هستند ، همکاری می کند.

مرزها گفتند که مصرف کنندگان قبل از همهگیری به سمت خرید بقال مواد غذایی آنلاین پیش رفته بودند و این روند در حال افزایش است.

وی گفت: با استفاده از سیستم HDS "محصولات ما بسیار خوشبو تر می شوند."

"ما قصد نداریم بقالی های واسطه ای داشته باشیم. ما از زنجیره تامین که فروشگاه ها را تأمین می کند ، خریداری خواهیم کرد. ما مارک خودمان خواهیم بود."

اگرچه انبارها به صورت خودکار صورت می گیرد ، اما انسان ها با تحویل کالا مواجه می شوند و با خدمات به مشتریان و بازده ها سروکار دارند. مرزی گفت HDS به هنگام در دسترس بودن به سیستم های تحویل مستقل نگاه خواهد کرد.

http://nybookmark.com/story6682602/پمپ-وکیوم

  • abcdonenumber1 abcdonenumbe
  • ۰
  • ۰

داده های جدید اقتصادی منتشر شده نشان می دهد که اقتصاد آمریکا در وضعیت وحشتناکی قرار دارد و حتی در صورت برداشته شدن قفل های ویرانگر تحمیل شده برای متوقف کردن همه گیر کروناویروس ، ممکن است به سرعت بازگردد.


ردیابی داده ها تولید صنعتی و بخش عمده فروشی خرده فروشی که روز جمعه منتشر شد نشان داد که در ماه آوریل رکورد کاهش یافته است ، اولین ماه کامل قفل برای جلوگیری از انتشار ویروس COVID-19 است که باعث کشته شدن نزدیک به 86000 نفر شده و باعث شده حدود 36.5 میلیون نفر شغل خود را در این کشور از دست دهند. بزرگترین اقتصاد جهان

با توجه به این که میلیون ها نفر از هر هفته از زمان آغاز اعتصاب در اواسط ماه مارس ، مطالبات جدیدی را برای مزایای بیکاری ارائه می دهند ، تحلیلگران می ترسند که ایالات متحده با یک شعار چند ماهه از رکود روبرو شود و کمبود مشکلات احتمالی نداشته باشد.

Oxford Economyics در تجزیه و تحلیل داده های فروش خرده فروشی گفت: بازپرداخت مصرف کننده "واقعاً مبهم کننده" بود.

"ترکیبی از بیکاری بالا ، درآمد افسرده ، ضعف اعتماد به نفس مصرف کننده همچنان بر اشتهای مصرف کننده برای هزینه های خود ادامه خواهد داد."

ضبط پلاگین

هزینه های مصرف کننده بخش مهمی از اقتصاد ایالات متحده بوده است و وزارت بازرگانی گزارش داد که خرده فروشی ها در ماه آوریل 16.4 درصد غرق شده اند که بزرگترین سقوط یک ماهه در آن بوده است.

این کاهش سال های رشد را معکوس کرد و این شاخص را به حدود جایی که در آگوست 2012 رسیده بود بازگرداند.

مشاغل سخت ترین کارهایی بود که در فروشگاه های آجر و ملات مانند خرید لباس متقاضیان متکی بودند ، مانند پوشاک ، که با ریزش 78.8 درصد ، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی ، 60.6 درصد و مبلمان نیز 58.7 درصد کاهش یافت.

خرده فروشان غیر فروشگاهی ، مانند مشاغل آنلاین ، یکی از نقاط دیدنی و روشن بودند که رشد 8.4 درصدی داشتند.

نیل ساندرز ، مدیر عامل GlobalData Retail گفت: "این تعداد عدد ناگواری است." "ماه مه یک ماه جشن نخواهد بود. نه ماه ژوئن خواهد بود. نه ماه ژوئیه. نه احتمالاً بقیه امسال."

وی گفت: "بهبود خرده فروشی آهسته خواهد بود و از نظر ما تا قبل از شروع تجارت دوباره به الگوهای عادی تر باز می شود تا سال 2021."

از سوی دیگر زنجیره تأمین ، شاخص تولید صنعتی فدرال رزرو با رکورد 11.2 درصد در ماه آوریل کاهش یافته است ، بزرگترین سقوط ماهانه در تاریخ 101 ساله خود است.

  • abcdonenumber1 abcdonenumbe
  • ۰
  • ۰

پمپ وکیوم خلاء روش نگهداری

پمپ خلاء باید توسط یک تکنسین آموزش دیده و صحیح که با روغن پمپ خلاء و محصولات سیستم آشنا است ، حفظ شود. قبل از تعمیر ، پمپ خلاء باید در دمای مطمئن متوقف شود و برای جلوگیری از بروز حوادث ، اتصال بین پمپ و سایر اجزا و مدار باید قطع شود. پس از نگهداری ، قبل از اتصال منبع تغذیه ، جهت چرخش پمپ خلاء را دوباره بررسی کنید. در صورت آسیب دیدن ، از حلقه ها و واشر استفاده نمی شود.

در حین کار ، پمپ وکیوم و روغن توسط مواد شیمیایی آلوده می شوند. بنابراین لازم است تا در مورد تمیز بودن پمپ خلاء تأیید شود و اقدامات کافی برای جلوگیری از آسیب رساندن این مواد مضر به پرسنل انجام شود. پس از نگهداری ، لازم است بررسی کنید که در صورت وجود نشتی وجود داشته باشد ، در صورت وجود ، باید آنرا بازبینی کرد. با محصولات تخریب حرارتی تولید شده در دمای بالا (260 ℃) که بسیار خطرناک هستند ، از جمله روغن ، گریس و گریس خلاء با آنها تماس نگیرید و یا استنشاق نکنید.

سطح روغن پمپ خلاء جلو را بررسی کنید:

در صورت لزوم ، سطح روغن را هنگام پمپ خلاء بررسی کنید ، اما اگر می خواهید روغن را داخل آن اضافه کنید ، پمپ خلاء جلویی و اجزای مرتبط را از منبع تغذیه جدا کنید.

1. بررسی کنید که آیا سطح روغن بالاتر از حد کم Z * و زیر حد بالا Z * از طریق پنجره بصری پمپ خلاء جلو است.
2. اگر سطح روغن در حد کم Z * یا پایین تر از حد Z * پایین است ، سوراخ پر کننده روغن را باز کنید و روغن را به حد بالای Z * اضافه کنید. اگر سطح روغن بیش از حد پر باشد ، می تواند از محل خروجی تخلیه شود.
3. اگر آلودگی روغن جدی است ، روغن آلوده را تخلیه کرده و بعد از تمیز کردن پمپ خلاء ، روغن تمیز را اضافه کنید.

روغن پمپ خلاء را تعویض کنید:
1. پمپ خلا را به مدت 10 دقیقه روشن کنید تا روغن پمپ خلاء گرم شود و سپس پمپ خلا را خاموش کنید (ویسکوزیته روغن را می توان بعد از گرم شدن کاهش داد و ریختن آن آسان است) .
2. پمپ خلا را از سیستم مدار و خلاء جدا کنید.
3. پلاگین سوراخ پر کننده روغن را جدا کنید.
4- پمپ خلا را روی تکیه گاه مناسب (مانند مدفوع) قرار دهید تا تمایل پمپ خلاء را تسهیل کند ، و یک ظرف مناسب را در بندر تخلیه روغن قرار دهید. شاخه پورت تخلیه روغن را جدا کنید و بگذارید روغن تحت عمل ثقل در داخل ظرف جریان یابد.
5- در هنگام آلوده شدن روغن:
5.1 فیش سوراخ پر کننده روغن را برداشته و درون روغن تمیز ریخته و بزنید.
5.2 پمپ خلاء و مدار را دوباره وصل کنید و پمپ خلاء را به مدت 5-10 دقیقه روشن کنید.
5.3 پمپ خلاء و مدار را جدا کنید ، شاخه پورت تخلیه روغن را جدا کنید و بگذارید روغن بیرون بیاید.
5-4 تا زمانی که پمپ خلاء تمیز نشود مراحل بالا را تکرار کنید.
6. پلاگین تخلیه را وصل کنید ، تکیه گاه را جدا کرده و پمپ خلا را با سیستم مدار و خلاء وصل کنید.
7. روغن جدید را نصب کنید تا سطح روغن نزدیک به موقعیت حداکثر باشد.
8- چند دقیقه صبر کنید تا روغن درون پمپ خلاء پمپ شود. در صورت لزوم ، روغن اضافه کنید (پمپ خلاء را دوباره خاموش کنید). سوراخ پرکننده را وصل کنید.

فیلتر ورودی پمپ خلاء را بررسی و تمیز کنید

1. آداپتور ورودی را شل کنید و حلقه "O" ، گردشی و فیلتر ورودی را بردارید.
2. فیلتر ورودی را با محلول مناسب تمیز کرده و فیلتر ورودی را در سایه خشک کنید.
3. دوباره از فیلتر ورودی ، حلقه حلقه ، حلقه 'o' و آداپتور ورودی استفاده کنید.

صفحه نمایش گاز حامل پمپ خلاء جلو را تمیز کنید:

1- واشر ثابت را بردارید.
2. مش سیم و عنصر فیلتر را بردارید.
3. مش سیم و عنصر سر فیلتر را با حلال مناسب تمیز کرده و پس از خشک شدن در سایه مجدداً آنها را روی پمپ خلاء نصب کنید.
4- دوباره واشر ثابت را برطرف کنید.

اطراف فن موتور را تمیز کنید:

1. پمپ خلا را خاموش کنید و آن را از منبع تغذیه جدا کنید.
2. از پارچه یا قلم مو خشک استفاده کنید تا آلاینده ها را از پوشش فن و نرده موتور جدا نکنید.

مراقب باشید: در
صورت تمیز نگه داشتن فن و اطراف موتور ، جریان هوا به داخل موتور محدود شده و پمپ خلاء بیش از حد گرم می شود

پمپ خلاء روش نگهداری

مطلب مشابه:

https://andnews.ir/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d9%be%d9%85%d9%be-%d9%88%da%a9%db%8c%d9%88%d9%85/

  • abcdonenumber1 abcdonenumbe