محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

  • ۰
  • ۰

فرستنده فشار وسیله ای مکانیکی است که نیروی انبساط نمونه مایع یا گازی را اندازه گیری می کند.
همچنین به عنوان مبدل فشار شناخته می شود ، این نوع سنسور معمولاً از سطح حساس به فشار ساخته شده از فولاد ، سیلیکون یا مواد دیگر بسته به ترکیب آنالیت تشکیل شده است. در پشت این سطوح قطعات الکترونیکی وجود دارد که قادر به تبدیل نیروی اعمال شده نمونه بر حسگر فشار به سیگنال الکتریکی هستند.

فشار به طور کلی به عنوان مقدار نیرو در واحد سطح اندازه گیری می شود و به عنوان مقدار مورد نیاز برای جلوگیری از گسترش مایع ، گاز یا بخار بیان می شود. برای اندازه گیری فشار از واحدهای مختلف مشتق شده استفاده می شود ، از جمله:

ترانسمیتر فشار به عنوان نسبت / نسبت به یک پاسکال (Pa) ، یا یک نیوتن واحد در هر متر مربع (1 N / m 2 ).
مقدار پوند در هر اینچ مربع (PSI).
محیط های حساس به فشار مانند صنایع گاز ، پتروشیمی ، آزمایشگاهی و دارویی اغلب به فرستنده فشار نیاز دارند تا بر نیروی اعمال شده مایعات و گازها به عنوان مقدار Pa یا psi نظارت کند. این امر مستلزم یکپارچه سازی دقیق فرستنده های فشار در تجهیزات تبدیل سریع الکتریکی ، برای اطمینان از نتایج دقیق و تحویل در زمان واقعی است.

با این وجود ، بیشتر اوقات ، متخصصان صنعتی برای حفظ سطح فشار مطلوب برای گاز ، روغن و مایعات با دمای بالا به سیستم سنجش جامع با فرستنده فشار همراه تکیه می کنند.
فرستنده فشار سنج

فرستنده فشار سنج  برای اندازه گیری فشار مطلق با ملاحظات خاص صنعت برای پشتیبانی از نظارت بر فرایند شدید مجهز شده اند. دیافراگم های فلزی متناسب با مخازن تحت فشار یا لوله های لوله ای می توانند تغییر شکل دقیقه مربوط به نیروی اعمال شده را ثبت کنند ، که به نوبه خود به سرعت توسط یک سنسور فشار درون فرستنده سنج به یک سیگنال الکتریکی تبدیل می شود. این می تواند از راه دور اندازه گیری شود ، یا از طریق نمایشگرهای بصری و کاربر پسند در محل اندازه گیری کنترل شود.
برنامه های فرستنده فشار

فرستنده فشار  بطور معمول در طیف گسترده ای از بخش های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. حفاری دریایی و اکتشاف روغن معمولاً از سنسورهای فشار برای اندازه گیری مقادیر دیفرانسیل بین داخلی و خارجی تجهیزات حساس به فشار استفاده می کنند. پارامترهای مشخص باید حفظ شود تا اطمینان حاصل شود که فرآیندهای حفاری و حصول به یک استاندارد اخلاقی و کارآمد انجام می شوند. این مسئله در مورد تجهیزات پتروشیمی ، گاز و مواد شیمیایی در ساحل نیز صادق است.

صنایع بی شماری برای حفظ شرایط بهینه محصول از وسایل حمل و نقل و ذخیره سازی حساس به فشار استفاده می کنند که برای اطمینان از تحویل ایمن و کاربرد نهایی ، باید به طور دقیق کنترل شوند. آزمایشگاهها همچنین از سنسورهای فشار برای اندازه گیری فشار نسبی محفظه های خلاء به جو استفاده می کنند و از طیف وسیعی از مطالعات نوظهور پشتیبانی می کنند.
فرستنده فشار از ABB

ABB یک پیشرو در زمینه ابزار دقیق برای کاربردهای صنعتی و تحقیقاتی است و دارای طیف وسیعی از سنسورهای فشار مناسب برای برنامه های روزمره و برش است. با وجود فن آوری های All-Welded ، تنظیمات خودکار روی صفحه ، و رابط های گرافیکی پیشرفته پلاگین و بازی ، اندازه گیری فشار می تواند یک فرآیند ایمن و یکپارچه باشد.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره فرستنده فشار ما داشته باشید  ، لطفاً مخاطب محلی خود را در زیر بیابید.

نویسنده: هیدرونرما

  • ۹۹/۰۳/۰۶
  • abcdonenumber1 abcdonenumbe

ترانسمیتر فشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی