محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

  • ۰
  • ۰

روبات ها خرید را از طریق استارتاپ ایالات متحده انجام می دهند و این در حالی است که بانکی در انبارهای کاملاً خودکار برای مواد غذایی و سایر کالاها انجام می شود ، در زمانی که همه گیری باعث ایجاد ایمنی در محل کار شده است.


سرویس جدید تحویل خانه با هدف ایجاد یک مدل خرده فروشی "بی دردسر" و روباتیک با هدف بلند پروازانه از برش سوپر مارکت ها به عنوان واسطه های "غیر ضروری" ساخته شده است.

توسعه دهندگان چندین سال است که روی این پروژه کار می کنند ، اما این برنامه را فقط در این هفته اعلام کردند.

با هدف راه اندازی سال 2021 ، آن را لوئی مرزها ، مشهور به زنجیره کتاب های Border Books که در سال 2011 بسته شد و اولین راه اندازی فروشگاه مواد غذایی سابق Webvan ، هدایت می شود.

مرزها به AFP گفتند که این شرکت قصد دارد در مناطق بزرگ کلانشهر در سراسر جهان ، با شروع مواد غذایی و در نهایت فروش "ده ها میلیون نفر" از محصولات ، در نسخه دیجیتالی از سوپر مارکت های بزرگ اروپایی ، که از سان فرانسیسکو شروع می شود ، آغاز کند.

مرزها گفتند که شروع به کار تازه با انبارهای خودکار و هوش مصنوعی ، این مزیت را به شرکت می دهد تا بازیکنان مستقر مانند آمازون و والمارت که به تدریج روباتیک معرفی می کنند.

راه اندازی کالیفرنیا با هدف پر کردن شکاف هایی که در آن مرزها یک سیستم خرده فروشی "شکسته" با اجزای بیش از حد و خطرات محل کار است ، که با شیوع تاج ویروس برجسته شده است.

مرزها گفتند: "COVID-19 به مصرف کنندگان نشان داد که سوپر مارکت ها واسطه های غیر ضروری ، بین خانواده های آنها و کالاهای تازه مورد نیاز آنها هستند."

مرزها به جای اینکه سیستم های موجود را با اتوماسیون وصله کنند ، انبارهای روباتیک را با حدود یک سوم کارکنان همسالان خود در نظر می گیرند.

HDS 30 میلیون دلار جمع آوری کرده و با غول خودرو ژاپنی Toyota و شرکت فناوری Ingram Micro که به دنبال سیستم های رباتیک مشابه هستند ، همکاری می کند.

مرزها گفتند که مصرف کنندگان قبل از همهگیری به سمت خرید بقال مواد غذایی آنلاین پیش رفته بودند و این روند در حال افزایش است.

وی گفت: با استفاده از سیستم HDS "محصولات ما بسیار خوشبو تر می شوند."

"ما قصد نداریم بقالی های واسطه ای داشته باشیم. ما از زنجیره تامین که فروشگاه ها را تأمین می کند ، خریداری خواهیم کرد. ما مارک خودمان خواهیم بود."

اگرچه انبارها به صورت خودکار صورت می گیرد ، اما انسان ها با تحویل کالا مواجه می شوند و با خدمات به مشتریان و بازده ها سروکار دارند. مرزی گفت HDS به هنگام در دسترس بودن به سیستم های تحویل مستقل نگاه خواهد کرد.

http://nybookmark.com/story6682602/پمپ-وکیوم

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی