محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

  • ۰
  • ۰

داده های جدید اقتصادی منتشر شده نشان می دهد که اقتصاد آمریکا در وضعیت وحشتناکی قرار دارد و حتی در صورت برداشته شدن قفل های ویرانگر تحمیل شده برای متوقف کردن همه گیر کروناویروس ، ممکن است به سرعت بازگردد.


ردیابی داده ها تولید صنعتی و بخش عمده فروشی خرده فروشی که روز جمعه منتشر شد نشان داد که در ماه آوریل رکورد کاهش یافته است ، اولین ماه کامل قفل برای جلوگیری از انتشار ویروس COVID-19 است که باعث کشته شدن نزدیک به 86000 نفر شده و باعث شده حدود 36.5 میلیون نفر شغل خود را در این کشور از دست دهند. بزرگترین اقتصاد جهان

با توجه به این که میلیون ها نفر از هر هفته از زمان آغاز اعتصاب در اواسط ماه مارس ، مطالبات جدیدی را برای مزایای بیکاری ارائه می دهند ، تحلیلگران می ترسند که ایالات متحده با یک شعار چند ماهه از رکود روبرو شود و کمبود مشکلات احتمالی نداشته باشد.

Oxford Economyics در تجزیه و تحلیل داده های فروش خرده فروشی گفت: بازپرداخت مصرف کننده "واقعاً مبهم کننده" بود.

"ترکیبی از بیکاری بالا ، درآمد افسرده ، ضعف اعتماد به نفس مصرف کننده همچنان بر اشتهای مصرف کننده برای هزینه های خود ادامه خواهد داد."

ضبط پلاگین

هزینه های مصرف کننده بخش مهمی از اقتصاد ایالات متحده بوده است و وزارت بازرگانی گزارش داد که خرده فروشی ها در ماه آوریل 16.4 درصد غرق شده اند که بزرگترین سقوط یک ماهه در آن بوده است.

این کاهش سال های رشد را معکوس کرد و این شاخص را به حدود جایی که در آگوست 2012 رسیده بود بازگرداند.

مشاغل سخت ترین کارهایی بود که در فروشگاه های آجر و ملات مانند خرید لباس متقاضیان متکی بودند ، مانند پوشاک ، که با ریزش 78.8 درصد ، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی ، 60.6 درصد و مبلمان نیز 58.7 درصد کاهش یافت.

خرده فروشان غیر فروشگاهی ، مانند مشاغل آنلاین ، یکی از نقاط دیدنی و روشن بودند که رشد 8.4 درصدی داشتند.

نیل ساندرز ، مدیر عامل GlobalData Retail گفت: "این تعداد عدد ناگواری است." "ماه مه یک ماه جشن نخواهد بود. نه ماه ژوئن خواهد بود. نه ماه ژوئیه. نه احتمالاً بقیه امسال."

وی گفت: "بهبود خرده فروشی آهسته خواهد بود و از نظر ما تا قبل از شروع تجارت دوباره به الگوهای عادی تر باز می شود تا سال 2021."

از سوی دیگر زنجیره تأمین ، شاخص تولید صنعتی فدرال رزرو با رکورد 11.2 درصد در ماه آوریل کاهش یافته است ، بزرگترین سقوط ماهانه در تاریخ 101 ساله خود است.

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی