محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

  • ۰
  • ۰

دویدن در مقابل دوچرخه سواری

اولین ماشین در حال اجرا دوچرخه بدون پدال بود. این کار با پشتیبانی از وزن بدن روی صندلی و استفاده از چرخ ها باعث کاهش هزینه انرژی در حال اجرا می شود تا از اتلاف اجتناب ناپذیر انرژی هنگام قدم زدن جلوگیری شود.


 
اما دوچرخه های اولیه اجازه نمی دادند که دوچرخه سواران سریعتر از دوندگان حرکت کنند زیرا سوار خود را با فشار دادن به زمین با پاهای خود حرکت می کند - درست مثل دویدن. چیزی که بازی را برای دوچرخه سواری تغییر داد اختراع مکانیسم پدال زدن بود که به پاها اجازه می داد سوار را به طور مداوم سوار کنند و نه تنها هنگامی که پا از زمین برخورد کند.

مزیت سرعت دوچرخه نسبت به دویدن به دلیل عدم تلاش دوام آورده است. مردم تصور می کنند پاهای بهاری و نسل های بعدی چشمه های جاری را تصفیه می کنند ، اما این چشمه ها مانند دوچرخه با پدال نیستند زیرا اجازه نمی دهند پاها هنگام خارج شدن از زمین انرژی را تأمین کنند.

در سال 1890 ، نیکلاس یانگ یک پا بهاری را اختراع کرد که وزن بدن فرد را پشتیبانی می کرد. اعتبار: USPTO
بوت روبو

برای استفاده از مزیت دوچرخه سواری در دویدن ، ما به مفهومی برای نوع جدید روبوت بوت پرداختیم که عملکرد پدال های دوچرخه را تقلید می کند. دونده ها با استفاده از روبو بوت ، فشرده سازی چشمه ای را با هر پا در حالی که در هوا است ، انرژی می دهند. با هر قدم ، فنر با فشار آوردن سریعتر و قوی تر از پاها ، می تواند انرژی ذخیره شده خود را آزاد کند.

فهمیدیم که یک بوت ایده آل ربات سریعترین دونده روی زمین را قادر می سازد از پاهای خود 96٪ از زمان پله استفاده کند تا سریعتر از 20 متر در ثانیه حرکت کند ، قابل مقایسه با حداکثر سرعت دوچرخه سواری. استفاده از روبوپوش عملی که فقط در حدود 60٪ از زمان مرحله استفاده می شود ، هنوز هم می تواند یک دونده را به حداکثر سرعت 18 متر در ثانیه برساند. این سرعت 50٪ سریعتر از سرعت رکورد جهانی 12 متر در ثانیه در سرعت حداکثر سرعت 100 متر است.

مؤلفه پیشرفته Robo-boot یک چشمه سفت متغیر است که می تواند بدون تغییر در انرژی ذخیره شده خود ، سفتی آن را افزایش دهد. سختی فنر تعیین می کند که چقدر می تواند به زور وارد زمین شود تا بتواند بدن دونده را تسریع کند - هر چه چشمه سفت تر شود ، با توجه به همان فشار فشرده تر ، نیرویی بیشتر می شود.

http://bookmarkshq.com/story7404769/پمپ-وکیوم

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی