محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

  • ۰
  • ۰

براساس مقاله منتشر شده در Nature Machine ، ابزارهای یادگیری ماشینی سه نشانگر نشانگر را انتخاب کرده اند - دهیدروژناز لاکتیک ، لنفوسیت و حساسیت بالا به پروتئین C- که می تواند مرگ و میر بیماران COVID-19 را از نمونه خون از 485 فرد آلوده در ووهان چین پیش بینی کند. اطلاعات . این ابزارها بیش از ده روز قبل از نتایج خود با دقت بیش از 90٪ میزان مرگ و میر بیماران را پیش بینی می کردند.


ارزیابی سریع ، دقیق و زودرس بالینی از شدت COVID-19 بیماران بسیار ضروری است. با این حال ، هیچ نشانگر نشانگر پیش بینی در حال حاضر برای تمایز بیمارانی که نیاز به مراقبت فوری پزشکی و برآورد میزان مرگ و میر ناشی از آن دارند ، در دسترس نیست.

یو یوان ، همکاران لی یان نمونه خون از 485 بیمار از ووهان ، چین را تجزیه و تحلیل کردند تا نشانگرهای قوی و معنادار خطر مرگ و میر را شناسایی کنند. نمونه های جمع آوری شده بین 10 ژانویه و 18 فوریه سال 2020 از بیماران در بیمارستان Tongji برای توسعه مدل استفاده شد. از 375 مورد در تجزیه و تحلیل ، 201 بهبود یافته از COVID-19 و از بیمارستان مرخص شدند ، در حالی که 174 بیمار دیگر درگذشت.

نویسندگان یک روش مدل سازی ریاضی را بر اساس الگوریتم های یادگیری ماشین طراحی شده برای شناسایی نشانگرهای زیستی پیش بینی ترین مرگ و میر بیمار طراحی کردند. این مشکل به عنوان یک کار طبقه بندی تنظیم شده است ، جایی که ورودی ها شامل اطلاعات اولیه ، علائم ، نمونه خون و نتایج آزمایش های آزمایشگاهی از جمله عملکرد کبد ، عملکرد کلیه است.عملکرد انعقاد ، الکترولیتها و عوامل التهابی که از بیماران عمومی ، شدید و بحرانی گرفته شده است. این مدل دهیدروژناز لاکتیک (LDH) ، سطح پروتئین واکنش لنفوسیتها و حساسیت بالا به عنوان مهمترین نشانگرهای زیستی مهم بیماران را در معرض خطر قریب الوقوع انتخاب کرد. این یافته با دانش پزشکی فعلی مطابقت دارد که مقادیر بالای LDH به تنهایی با شکستگی بافت در بیماریهای مختلف از جمله اختلالات ریوی مانند ذات الریه همراه است. اکثر بیماران در طول مدت اقامت در بیمارستان ، نمونه های خون متعددی گرفته بودند. با این حال ، این مدل فقط از داده های نمونه نهایی بیماران استفاده می کرد. با این وجود ، این مدل می تواند برای تمام نمونه های خون دیگر اعمال شود و پتانسیل پیش بینی نشانگرهای زیستی را می توان تخمین زد.

نویسندگان نتیجه می گیرند که مدل آنها آزمایش بالینی ساده ، قابل تفسیر و شهودی را برای تعیین دقیق و سریع خطر مرگ فراهم می کند. آنها همچنین پیشنهاد می کنند که لنفوسیت ها ، نوعی گلبول سفید ، ممکن است به عنوان یک هدف درمانی بالقوه ، که توسط مطالعات بالینی پشتیبانی می شود ، خدمت کند. آنها خاطرنشان می کنند که هرچه داده های بیشتری در دسترس قرار گیرند ، برای دقت بیشتر این روش باید تکرار شود.

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی