محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

  • ۰
  • ۰

مهم نیست که چقدر خوب طراحی شده باشد ، هیچ کفش در حال اجرا وجود ندارد که به دوندگان اجازه دهد تا از دوچرخه سواری خودداری کنند. دوچرخه یک اختراع کلیدی بود که باعث افزایش سرعت نیروی انسانی می شد. اما اگر نوع جدیدی از کفش بتواند با تقلید از مکانیک دوچرخه سواری سریعتر کار کند ، چه می شود؟


این سؤالی است که دانش آموزان من در مرکز مهندسی توانبخشی و فناوری کمکی وندربیلت دارند و من در هنگام ساختن یک تئوری جدید از اسکلت های رباتیک بهار رانده به تحقیق پرداختم . ما ایده ای برای نوع جدیدی از اسکلت استخوانی اندام تحتانی ارائه کردیم که می تواند به سریع ترین انسان جهان امکان برسد به سرعت 18 متر در ثانیه یا حدود 40 مایل در ساعت برسد.

لبه برش کفشهای امروزی Nike's Vaporfly است که به دوندگان امکان می دهد 4٪ انرژی کمتری نسبت به کفشهای استاندارد در حال اجرا استفاده کنند. الیود کیپگوگ ، مدال آور سه بار المپیک ، اخیراً آنها را برای اجرای یک ماراتن در کمتر از دو ساعت پوشید . گرچه Vaporfly با افزایش راندمان کفشهای استاندارد ، دنیای دویدن حرفه ای را بهبود می بخشد ، اما مزایای دوچرخه سواری را فراهم نمی کند و یا در غیر این صورت اساساً فیزیک دویدن را تغییر می دهد.

در اسکلتهای رباتیک که قدرت انسان را تقویت می کند ، تحقیقات و توسعه های زیادی صورت گرفته است . اینها از محرک و انرژی خارجی استفاده می کنند: موتورها و باتری ها. اما آنها به انسانها کمک کرده اند که سریعتر عمل کنند. همچنین از چشمه ها برای ایجاد پروتزهای پیشرفته برای اجرای پارالمپیک استفاده شده است ، اما نشان داده نشده است که نسبت به پاها مزیت ناعادلانه ای را ارائه می دهد . این دوچرخه با سرعت بسیار زیاد بشر ، بیش از یک قرن است که قهرمان سلطنت شده است.

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی