محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

محتوا

در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین محتواهای ترجمه را قرار دهیم

  • ۰
  • ۰

دولت انگلستان در حال آماده سازی برنامه ردیابی مخاطب در میان ساکنان جزیره وایت پیش از طرحی برای پخش آن در سراسر انگلیس است. این برنامه به منظور هشدار به کاربران در صورت تماس با شخصی که علائم COVID-19 را گزارش کرده و آنها را به انزوا درآورده ، طراحی شده است. اما موفقیت به تعداد افرادی که مایل به استفاده از آن هستند بستگی دارد.


ما یک بررسی غیر نماینده از 730 نفر را در 11 مه - شش روزه در جلسه محاکمه انجام دادیم - که یافته هایی را ارائه داده است که می تواند به کارآیی آنچه مردم را ترغیب به استفاده از این برنامه می کند کمک کند.

به طور کلی ، نگرانی های مختلفی درباره نحوه عملکرد آن پیدا کردیم . در میان نگرانی مبنی بر اینکه این برنامه اطلاعات را در یک پایگاه داده مرکزی جمع می کند ، پاسخ دهندگان کمتر نگران این موضوع بودند و درباره اینکه چه کسی می تواند به داده ها و نحوه ذخیره آن دسترسی داشته باشد ، بیشتر نگرانی داشتند.

به طور متناقض ، تعهد شدیدی نیز برای بارگیری برنامه وجود داشت. کمتر از 75٪ افراد گفتند که احتمالاً این برنامه را بارگیری می کنند (28٪ احتمالاً متوسط ​​، 20٪ بسیار محتمل و 25٪ بسیار محتمل). فقط 13٪ گفتند که اصلاً احتمالاً وجود ندارند.

اگر نگرانی های گسترده ای در مورد نحوه عملکرد آن وجود دارد ، چرا ممکن است چنین پشتیبانی شدیدی از استفاده از برنامه ردیابی مخاطب در انگلیس وجود داشته باشد؟

حریم خصوصی داده ها یک نگرانی مهم است ، به طوری که 86٪ از پاسخ دهندگان گفتند که بسیار ناشناخته بودن اطلاعات برای آنها بسیار مهم است. و 73٪ گفتند که این اطلاعات بسیار مهم یا بسیار مهم است که داده های آنها فقط برای مدت زمان محدود ذخیره می شوند. در حدود 58٪ نگران محافظت از حریم خصوصی و 60٪ از مردم بودند که از داده های آنها برای اهداف دیگری به جز ردیابی COVID-19 استفاده می شود.

در ابهاماتی که با استفاده از مسائل حفظ حریم خصوصی داده شده است ، به هیچ یک از این موارد کمک نکرده است. هنگامی که دولت یک سند اساسی را در خلبان Isle of Wight منتشر کرد ، بخش هایی از امنیت داده ها را کاهش داد و فقط اطلاعات مبهمی در مورد ناشناس بودن کاربر ارائه داد.

ردیابی ، ردیابی و اعتماد

شواهد قبلی وجود دارد که می تواند در اینجا کمک کند. ما می دانیم که پشتیبانی عمومی از قدرتهای پولیس تقویت شده برای مقابله با ویروس (مانند هواپیماهای بدون سرنشین ، تشخیص چهره و ردیابی تلفن همراه GPS برای اجرای مسافت اجتماعی) ریشه در اعتماد عمومی و مشروعیت پلیس دارد . وقتی مردم به مقامات اعتماد دارند ، نگرانی های آنها درباره حریم خصوصی کاهش می یابد. آنها می توانند اطمینان داشته باشند که از فن آوری های جدید ، قوانین و اختیارات به روشی صحیح استفاده می شود و مورد سوء استفاده قرار نمی گیرد.


 
در بررسی ما ، دریافتیم که کمتر از یک سوم شرکت کنندگان (32٪) اعتماد به نفس زیادی نسبت به دولت دارند تا بتوانند بحران COVID-19 را برطرف کنند. فقط 31٪ اعتماد به نفس زیادی به نخست وزیر داشتند.

این ممکن است تا حدودی با سردرگمی گسترده ناشی از سخنان نخست وزیر در 10 مه در مورد تغییر در مشاوره قفل شدن توضیح داده شود. ما یک روز بعد نظرسنجی خود را انجام دادیم و فقط 28٪ از پاسخ دهندگان گفتند که به دولت اعتماد دارند تا تصویری شفاف در مورد آنچه همه باید انجام دهند و انجام نمی دهند ، به آنها ارائه دهند.

از طرف دیگر ، 85٪ از پاسخ دهندگان اعتماد به نفس زیادی نسبت به NHS گزارش داده اند ، بنابراین تصمیم دولت مبنی بر نامگذاری این اپلیکیشن به عنوان "برنامه NHSX" ممکن است پشتیبانی از آن را تقویت کند - حتی اگر NHSX یک دولت است. واحد. و ، در واقع ، 87٪ گفتند که داده های برنامه فقط توسط NHS در دسترس است برای آنها بسیار یا بسیار مهم است.

اعتقاد به اینکه فقط NHS است که می تواند به داده های برنامه دسترسی پیدا کند ، ممکن است نگرانی های عمومی را در مورد متمرکز بودن آن به جای غیر متمرکز بودن نیز نادیده بگیرد ، زیرا مردم با داده های خود به NHS اما نه سیاستمداران اعتماد دارند.

ما یک سطح کمی بالاتر از پشتیبانی از مدل متمرکز پیدا کردیم. در حدود 58٪ از شرکت کنندگان گزارش دادند که اگر داده های ناشناس در یک سرور دولتی از راه دور بارگذاری شود ، احتمالاً احتمالاً احتمالاً برنامه را بارگیری می کنند ، در مقابل 48٪ افرادی که احتمالاً یا احتمالاً احتمالاً اگر اطلاعات در تلفن کاربر باقی بماند ، این برنامه را بارگیری می کنند. بدون نظارت مرکزی در گسترش ویروس.

در نظرسنجی ما ، به برخی از افراد سیستمی ارائه شده است که در آن داده های برنامه مستقیماً در یک پایگاه داده NHS تغذیه می شوند. دیگران با سیستمی ارائه شده بودند که در آن "هیچ پایگاه داده متمرکز از کاربران ، حرکات و مخاطبین آنها لازم نیست و از اطلاعات شخصی استفاده نمی شود". سیستم پایگاه داده NHS متمرکز پشتیبانی بیشتری نسبت به سیستم ناشناس غیر متمرکز دریافت کرده است.

http://nybookmark.com/story6682602/پمپ-وکیوم
 

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی